Friday 13 April 2012

Netball Moment

Assalamualaikum. Okay here it go, aku dah lama sebenarnya tak update blog. Aku cuma update benda yang aku rasa perlu. Hari Isnin haritu, 9/4/2012 aku dengan member yang lain wakil sekolah untuk netball. Meh, aku cerita sikit pengalaman aku. Pepagi buta pukul 5 lebih dah kena ada dekat sekolah. Yes, pagi buta bawak motor. Mana ngantuk pun..... Pastu get ready naik bus. Dalam bus semua senyap. Nervous kot. Eh. Game kitaorang dekat Universiti Malaya. Sekolah kami bertemu dengan Sains Selangor and Sri Garden. Mana kuat pun. Lol kami tak target Sains, kami target Sri garden. Alhamdulilah kami layak masuk suku akhir tapi kami kalah dengan Btr. Yeah, congrats to btr. Korang memang terer :) haritu under 18 yang lawan. But under 15 ikut juga, bagi support. Thanks korang. Oh ya, aku tak main for this year. Sebab? Injured lah deyy, apa lagi. Fuh terkilan jangan cakap. Aku memang nak sangat main, buat something untuk sekolah tapi keadaan lutut tak mengizinkan. Kalau aku main, memang injured forever. Siapa je nak? Taknakkk aku woi. Takpela, rezeki aku nak main untuk tahun ni tak ada. Aku pasrah. K tutup buku pasal ni. Oh Nik injured teruk haritu. Aku yang tengok pun rasa nak nangis, apatah lagi dia yang rasa. Hopefully you get better soon. We had try our best. I'm proud of them.

Hari yang kedua 10/4/2012

Harini under 15 yang lawan. Aku, Qis, Pka, Fikka yang pergi for support them. Most important, kami pakai jersey baru. Muehehe diorang lawan CPR and Yaacob Latiff. Again, masuk suku akhir. Ternanti nanti siapa lawan. At last, dapat SBS. Me like sbs? Oh okay -.- kalau sbu aku okay lagi. Masa ni kami kalah juga, main player injured. See, apahal main player yang kuat semua injured?! Must be something wrong here. It's okay. At least we try our best. I'm proud of them too. For sure, after this aku akan rindu semua memory dengan netball. And aku dah pun rindu UM. Lolol, selalunya akan stay after school but no more stay! Awkward doh asyik balik awal je. Sumpah aku akan simpan kenangan aku dengan korang. Kalau aku nak listkan nama semua nanti takut ada yang tertinggal. So, aku just cakap yang akan akan rindu korang. Next year aku dah tak ada. Aku tahu takde orang yang rindu aku. Haha k. Serious doh, korang terbaik. And sorry for everythings, kalau kami senior ada buat salah dengan korang. Kita sama sama manusia, kita sama sama buat silap. Kita belajar dari kesilapan kan? Janji jangan korang lupa kitaorang sudah. Hahaha k ni ada gambar kita haritu, aku malas cakap panjang nanti nangis woi! Hahaha







K done for today. Gambar banyak sangat doh. Bye, Assalamualaikum :)