Monday 19 December 2011

Oh hai semua! tanpa kita semua sedar tinggal dua minggu saja lagi sebelum sekolah start. Kenapa cepat sangat? WHYYYY? Masa sangat mencemburui kita, cuba kalau aku duduk sekolah amboi nak tunggu 1350 punyalah lama. Macam tunggu orang dtg minang. Tadi pergi wedding akak Muiz. Aku mampu tumpang Fikka je pun. lol kereta dia wangi, haha. Nampa fikka tersenyum aku. Awwww i miss her much more ok! Dia lawa sangat tadi, unfortunately we did not have time pictures. Aku sampai je dewan tu aku nampak Bruno Mars. Haaa asal? Tak percaya? Serious ah aku nampak bruno, aku panggil ah dia. Sempat lagi dia buat 'kerja' dia kan. Haha okay aku tipu je aku nampak haikal. lol aku suruh dia teman kitaorang masuk dalam yelaaa dahlah batang hidung Muiz tak nampak langsung. Time dah masuk baru muiz datang, haih aku heran tengok Muiz asal dia tinggi sangat ni? Selalunya dia tinggi dari aku tapi SIKIT je pun then tadi macam tinggi sangat. Hooo aku tak tengok kasut dia pulak kan memang lah tinggi.

Aku dengan fikka terus serbu makanan. Lapaq wehh! Dahlah tak breakfast. Makan free pulak tu i will not miss the golden opportunity. Makan sampai lebamm. Nampak jugak yang lain ada ucop, zul, amzar, ikmal , imran ramai lah lagi. Tak ramai sangat pun member kitaorang aku tipu malas nak mention haha.Imran paling handsome kot. Gigi diaaaaaaaaaaaa awww HAHA. Sorry imran, aku teringin nak bahan kau. Then balik ah apa lagi semua dah belahhh. Hmm muiz busy bebenor, haaa sokay kami faham kan. Aku tengok pelamin aku rasa nak kahwin. tapi dengan siapa? *teringat video Ariff dengan Dienah sweet macam asdfghjkl aku dengan fikka sempat berangan lagi nak pilih tema apa nanti.Tak salah merancang awal kan? Hahaha okbai we ridiculous. Haaa sampai disini saja. Kita jumpa di lain hari. Assalamualaikum :)